Sales / Traffic
Holiday on ice
Internationaal entertainmentbedrijf dat met haar rijke historie geen gelijke kent. Het bedenkt en produceert al ruim 75 jaar hoogstaande ijsshows en vertoont deze over de hele wereld met absolute toppers uit het kunstschaatsen voor een publiek van 8 tot 80 jaar.
Opdracht
Awareness en kaartverkoop realiseren op de Nederlandse markt voor de Holiday on Ice Show Believe.
Oplossing
Het spektakel enerzijds en de emotie anderzijds dienen als pijlers van de communicatie om de veelzijdigheid van de show uiteen te zetten en een zo breed mogelijk publiek aan te spreken. In de markt gezet via een crossmediale nationale awareness en activatie campagne met RTL als mediapartner om het bereik en zichtbaarheid te vergroten.
Disciplines
Projectbegeleiding: Bas Wilgenkamp
Strategie: Bas Wilgenkamp
Creatie: Henk Seelt & Peter van der Voort
Vormgeving: Designed by Rocha
Fotografie: Rico Ploeg Fotography
Lithografie: Straight
Productie: Boom + Verweij (souvenirsbrochure), Project Color (POS materiaal)
PR: Royal Promotions
Online middelen: Formule WWW
Social Media: Community Networkz, Infocaster
Website: Infocaster
Videoproductie: Sterntaucher (Du)
Mediabureau: mBuy